FAQ
Algemeen
Ja, met zowel een lidmaatschap, rittenkaart of losse kaarten ben je altijd welkom om op beide locaties te komen sporten! Beide locaties hebben een unieke sfeer, kom langs en ervaar het zelf!
Ja, samen sporten is natuurlijk hartstikke gezellig! Wil je vriend/vriendin kennis maken met de Workout? Laat ons dit dan even weten door te bellen of door een kennismaking aan te vragen voor hem/haar.
Je kunt je abonnement beëindigen door langs te komen bij één van onze locaties. Het is niet mogelijk om je abonnement telefonisch of per e-mail op te zeggen. Bij de receptie kun je je lidmaatschap opzeggen met een daarvoor bestemd opzegformulier. Hiervan ontvang je een kopie als bewijs van opzegging en kunnen er geen misverstanden ontstaan.
Na de minimale looptijd van je lidmaatschap hanteren wij een opzegtermijn van een maand.
Opzeggen kan altijd, echter hanteren we wel de van te voren overeengekomen minimale termijn. Alleen wegens medische redenen is het mogelijk om je abonnement tijdelijk stil te zetten.
Als je zwanger bent is het geen probleem om lekker door te sporten, het is altijd mogelijk om dit onder begeleiding van een trainer te doen. Op het moment dat je liever niet meer wil sporten is er een mogelijkheid om een regeling te treffen. Neem hiervoor contact op met ledenadministratie@deworkout.nl
Indien je geblesseerd bent kunnen we altijd samen een oplossing bedenken om toch te kunnen sporten. Mocht dit toch niet mogelijk zijn dan hebben we een blessure regeling waarvoor je contact op kunt nemen met ledenadministratie@deworkout.nl. Vermeld hierbij je gegevens, en een verklaring van een (huis)arts/fysio. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.
Dit kan! Bij ons kan je een dagkaart aanschaffen, waarmee je gebruik mag maken van al onze faciliteiten. Deze dagkaart kost €15,- Ben je student? Dan is dit €10,-. Let wel op dat je met een dagkaart niet kan reserveren voor de lessen. Wil je dit toch kunnen doen? Vraag ons dan eens naar informatie over een flexkaart of lidmaatschappen.
De 20-strippenkaart heeft een geldigheidsduur van 7 maanden. Heb je liever een doorlopende strippenkaart? Probeer de flexkaart dan eens! Onze medewerkers vertellen je hier graag meer over.
Bij het opzeggen van een lidmaatschap hanteren we een opzegtermijn van een maand, na de minimale looptijd van drie maanden. Wanneer de flexkaart opgezegd is heb je dus nog een maand om de reeds ontvangen strippen op te maken.
De Workout biedt lidmaatschappen aan met diverse looptijden. Een lidmaatschap voor onbeperkt sporten is al te verkrijgen vanaf 4 weken.
Nee! Zolang je nog bij ons in het systeem staat hoef je niet opnieuw inschrijfgeld te betalen. Heb je, je pasje niet meer, dan kost een vervangende pas €10,-
Dit is zeker mogelijk. Wij hebben namelijk een overstapregeling. Afhankelijk van de kosten en duur van je huidige abonnement bij een andere sportschool zullen we samen kijken hoe we onze overstapregeling kunnen toepassen. Je kunt dan per direct beginnen met sporten bij de Workout.
Ja! Al onze lidmaatschappen zijn inclusief bovenstaande faciliteiten. Ook is het mogelijk om te reserveren voor lessen en bieden we leuke extra’s aan voor leden. Voor de kluisjes op de Breedstraat heb je een euro nodig, dus dit is handig om mee te nemen! Deze euro krijg je natuurlijk gewoon terug.
Nee, bij de Workout geloven we dat goede begeleiding een voorwaarde is om in de sportschool aan de slag te gaan. Een afspraak met een trainer is altijd gratis voor leden van de Workout. Je kunt een afspraak maken door te bellen naar 030 2322312 of 030 2312500, of door een afspraak te maken aan onze receptie.
In de zomer halen wij de kano’s naar buiten, zodat leden ook lekker actief kunnen zijn in de buitenlucht. Je kunt als Workout lid de kayak een uurtje gratis meenemen.
De daluren zijn doordeweeks van 07:00 uur ‘s ochtends tot 16:30 uur ‘s middags en in het weekend de gehele dag (met uitzondering van de weekend lessen). Tot de piekuren behoren ook de avonden.
Groepslessen reserveren / Reserveersysteem
Wanneer je een lidmaatschap bij ons afsluit, sturen wij jou direct een gebruikersnaam en wachtwoord op. Hiermee kan je via onze website inloggen en inschrijven voor de groepslessen. Als je op ons rooster komt, kan je naar ons inlogsysteem, eenmaal ingelogd kan je de les naar keuze reserveren.
Let wel op: wanneer je strippen op zijn, of je lidmaatschap is verlopen, is reserveren niet mogelijk! Lukt het reserveren niet, kan je de receptie bellen op één van de volgende telefoonnummers: 030-2322312 of 030-2312500.
Ook hebben wij tegenwoordig een app! Kijk op de homepage voor de link.
Als je gereserveerd hebt voor een les, maar niet kan komen, dient deze minimaal 4 uur van te voren te worden afgezegd. Wanneer je niet kan komen, krijg je een no show op je account. Bij 3 no shows kun je niet meer reserveren voor lessen.
Het is mogelijk om één les per dag te reserveren. Zo heb je de garantie dat je in ieder geval met die les mee kan doen. Mocht je nog een les willen doen is dat mogelijk mits er plek is in de les. Overleg dit met de receptie.
Wanneer je, je hebt ingeschreven voor een les is het de bedoeling dat je 5 minuten van tevoren aanwezig en ingecheckt bent. Als dit niet het geval is, kan je plek worden vergeven aan iemand anders.
Het is aan te raden om te reserveren voor een les. Op deze manier ben je verzekerd van een plekje en kom je niet voor verrassingen te staan. Wanneer je niet reserveert, kan het gebeuren dat de les vol zit en je niet mee kan doen.
Als de melding ‘wachtlijst” op het rooster verschijnt, dan is het mogelijk om op de wachtlijst te worden geplaatst. Zodra er een plek vrij komt ontvang je een e-mail dat je bent doorgeschoven. Met een plek op de wachtlijst gaan we er vanuit dat je aanwezig bent bij de les wanneer je een e-mail hebt gekregen dat je plek definitief is. De wachtlijst is aanwezig tot 4 uur voor de les. Daarna geld het ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’ principe.
Het is helaas niet mogelijk om te reserveren als je geen lidmaatschap hebt. Wil je dit toch kunnen doen? Vraag ons dan eens naar informatie over strippenkaarten of lidmaatschappen.
Via de mobiele site: Je kan heel gemakkelijk je wachtwoord weer aanvragen. Dit kan met de button ‘mail wachtwoord’ onderaan de pagina. Na het invullen van je email (die bij ons bekend is) krijg je je wachtwoord toegestuurd.
Via de app: met onze nieuwe app staat er de optie ‘wachtwoord vergeten’ hiermee kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Ben je lid maar heb je nog geen inloggegevens ontvangen, dan kan je dit zelf aanvragen via de button ‘registreren’ onder het rooster. Vul het email adres in wat bij ons bekend is en je ontvangt een email met je inloggegevens.
Via de app kun je zelf je wachtwoord bedenken. Let wel, het moet het e-mail adres zijn waarmee je staat ingeschreven.
Zorg dat je aanwezig bent bij de groeples die je hebt gereserveerd, en dat je check-in goed gelukt is. Dit kun je zien op het display bij de receptie. Tot 4 uur van te voren kun je de les annuleren.
Tip: in de app kun je zien welke lessen je voor die week gereserveerd hebt.
Wanneer je definitief op de lijst staat kun je je tot 4 uur voor aanvang van de les annuleren.
De wachtlijst komt 4 uur voor aanvang van de les te vervallen. Zo voorkomen we dat je last-minute doorschuift terwijl het je waarschijnlijk niet meer lukt om bij de les aanwezig te zijn, met als gevolg een onterecht no show. Komt er een plekje vrij voor de les, kun je dat zien in onze app of op de website en alsnog reserveren.
Je hebt de check-in voor de groeples gemist. Het is belangrijk dat je weet dat je een aantekening hebt bij je account. Bij 3 gemiste check-ins van een reservering kun je niet meer reserveren, kom dan even langs de receptie. Daar helpen we je graag verder!
Je hebt 3 lessen gereserveerd waarvoor je niet hebt ingecheckt. Hierover ben je geïnformeerd per mail. Na 3 gemiste check-ins van een reservering blokkeren we je account voor het maken van reserveringen. We vragen je langs de receptie te komen om de blokkade van je account af te halen, inclusief een vergoeding van €10,00,-. Dit betekent niet dat je niet meer welkom bent om te komen sporten.
Je hebt 3 keer een les gereserveerd waarvoor je niet hebt ingecheckt. Door niet op te komen dagen voor een groepsles houd je een plek voor een andere sporter bezet die waarschijnlijk graag mee had willen doen met de les. Hierdoor gaat er veel sport capaciteit verloren.
Het kan zijn dat je pasje niet goed is gescand bij de receptie. Neem contact op met de receptie, dan helpen we je verder. Check voortaan altijd goed of je check-in is gelukt. Dit kun je zien op het display bij de receptie.
Dan staan onze medewerkers je graag telefonisch of per e-mail te woord. Dit kan via receptie@deworkout.nl, 030 2322312 of 030 2312500